THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday 10 December 2011

Guys ~_~

Aku x ske tau! x suke, x suke, x suke!! -__-' ....errr..Assalmualaikum. :) Ape yang aku x ske? haaa..inilah nak citer ni. Bukan ape, aku cume x suke budak2 laki yang ske lepak2 kat jj ke, mane2 ker. Stail diorang macam pelik tau. Ape diorang ingat "cool" sangat lah tu. Pakai cap, baju kaler hitam with skinny jeans..?? Dress up like an emo boys? Okey, emo boys are cute. ( kalau US) kalau Malaysia..err...macam pelik. I mean, eeuuww..

Guys like that is not my taste. Errghh .. tolong la. cam diorang tu? pompuan2 gedik jer yang nak kat bdk2 bajet cool macam diorang tu. ~0_0~ . Taste aku ialah yang..well, aku rase classmate aku bnyk dah tau yg aku ni ske org2 tough. :D Bkn nyer bdk lepak yang kurus keding tu patu hitam lak tu (bcuz ske sgt lepak). And then , aku ske orng yg sweet..jer..romantic! aawwww.......Okey. Honestly, aku mmg cepat cair, jjur. no lies. Tpi aku seorang yg berpendirian Okezey??!! (sila muntah secepat mungkin) hahahahak! ok guys, tata..!! xoxo

~Queen Ayuz~

           

0 comments: