THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday 10 December 2011

cita - cita ku~

Hye guys..Assalamualaikum...Selamat malam..ok3..enough..! saje, tgh bosan nie haa. Ta tau nak wat ape. Nak cite sket, aku kan..menyampah tau kalau ade orang chat kat facebook tnya "hye" " wat pe?" you know, ayat2 yang same setiap kali nak chat. ske ati aku lah nak wat ape. Sebok jerr..huuuhh..!! ce kalau die tnye "wat pe" aku jawab "dlm jamban tgh....so, will you excuse me?" bru tau..!!! nyampah tau x? bengang gile!

Ok, back to the topic. Cakap sal cite2 ni kan, cita2 aku ni slalu berubah2 tau x? kejap nak jadi penyanyi,wartawan,doktor haiwan,cikgu, patu skarang nie cita2 aku nak jadi athelet. Aku pening tau x? yang mane satu aku nak jadi ni? Sebenarnya aku cume nak dapatkan duit jer. Yela, cuz one day, or someday aku akan ke Madrid, Spain. Dan aku akan melawan Santiago Bernabeu..!!! mwahahah..dah tanam dah impian tu dalam hatiku ini tau..elok2 gitu tanam..setiap hari siram, pastu boh baje... :D ok2..aku ngarott.. -_-'

Walaubagaimanapun, (ikut ayat Messi, hahak) Mekah tetap akan ku pegi. Insyallah~ Nak senang kan, kawin jer ngan datuk2 ke kan? muke dah lawaaa..hehe..(sape yg nak muntah sila muntah di jamban skarang) hax hax hax..!! ok guys, see you later, tata..!! japgi koi 4:00 a.m nak tgk Real Madrid lwn Barcelona..huu..perlawanan sengit tuu.. Okey, BYEEE..~~!!!!


~Queen Ayuz~
                

                   

0 comments: